dijous, 15 de novembre del 2012

NÚRIA SEGÚ: “CIU ENS HA PRES EL PÈL AMB LA C-51”



Els candidats del PSC al Parlament per les comarques de l’Alt Camp i del Baix Penedès (Núria Segú, Ramon Farré i Aranzazu Longares) han denunciat aquest dijous la paralització de les obres de construcció de la carretera C-51, entre Valls i El Vendrell, que ha dut a terme el Govern “dels millors” d’Artur Mas i de CiU.



Núria Segú, Ramon Farré i Aranzazu Longares han recordat que el Govern de CiU s’ha superat a sí mateix en aquest tema. Primer va suspendre inversions, després es va saltar els terminis d’execució “i, finalment, al mes de maig d’enguany, el Govern va anunciar la paralització definitiva dels treballs només dues setmanes després de què el Parlament, aprovés una resolució que instava al Govern a accelerar les obres. Un autèntic despropòsit!... És difícil imaginar un menyspreu major al Parlament de Catalunya per part d’un partit que s’autodefineix com a “patriota”.”


En aquest sentit, els candidats socialistes han afirmat que “CiU ens ha pres el pèl en relació a la C-51. Després d’exigir un major ritme constructiu i inversor quan estaven a l’oposició un cop han estat al Govern han paralitzat les obres.”


Segons Núria Segú, “el més sorprenent és el silenci còmplice del cap de llista de CiU per Tarragona, Albert Batet, que és també alcalde de Valls. Quan el candidat socialista, Xavier sabaté, l’ha emplaçat a respondre sobre el futur de la C-51 en els debats electorals que s’han organitzat Batet ha restat mut. Un silenci que no augura res de bo si CiU continua al Govern després de les eleccions del 25-N.”


Els candidats socialistes s’han compromès a prioritzar les obres de construcció de la C-51 durant aquesta legislatura si el PSC és al Govern. Tots tres candidats del PSC han recordat la importància d’aquesta carretera “que suposa un eix de comunicació directe entre Valls i l’Alt Camp, per una banda, i El Vendrell i el Baix Penedès, per l’altre. Es tracta d’un vial impulsat durant els anys de Govern de progrés que formava part d’un segon cinturó que permetia relligar el Camp de Tarragona mitjançant una via d’altes prestacions per l’interior a través de la connexió Reus-Alcover-Valls-El Vendrell. En aquest cas, permetia comunicar dues comarques que tot i ser frontereres vivien d’esquenes l’una de l’altre, limitant les oportunitats de col•laboració entre ambdues i l’intercanvi d’activitats econòmiques. Aquesta carretera és vital per a nosaltres i la tornarem a impulsar si els ciutadans ens atorguen la seva confiança a les eleccions del 25-N.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada